Μαριάννα: 5ο Πείραμα
1.Βλέπουμε ένα κινητικό υλικό και προσπαθούμε να κάνουμε αυτό που είδαμε.
Αποφυγή λεκτικοποίησης ή θεωρητικής σύλληψης των κινήσεων, ενίσχυση διαισθητικής εκτέλεσης (εξωλεκτικό σύστημα). Συνδέει κανείς τον εαυτό του με το περιεχόμενο αυτού που βλέπει  χωρίς να παρεμβάλει λέξεις ή σύμβολα
2. Βλέπουμε ένα κινητικό υλικό, περιγράφουμε αυτό που είδαμε και ύστερα προσπαθούμε να το κάνουμε. Τι σχέση έχει αυτό που κάνουμε τώρα με αυτό που κάναμε στην πρώτη περίπτωση?
3. Κάνουμε το κινητικό μας υλικό.  Προσπαθούμε να περιγράψουμε τι κάναμε, ακούμε τις περιγραφές των άλλων γι αυτό που είδαν. Το ξανακάνουμε, έχει αλλάξει κάτι?

Παρατηρήσεις
Στην πρώτη περίπτωση φαινόταν καθαρά η προσπάθεια να αποδώσουμε το κινητικό υλικό που είχαμε δει.
Στην δεύτερη περίπτωση παρατηρήσαμε ότι αυτό που κάναμε, είχε πιο πολύ σχέση με αυτό που είχαμε πει. Μεταμορφώναμε το υλικό ανάλογα με την περιγραφή που δώσαμε γι αυτό. Φαινόταν πως αυτό που κάναμε είχε πιο πολύ σχέση με την ερμηνεία που δώσαμε γι αυτό που είδαμε.
Στην τρίτη περίπτωση παρατηρήσαμε πως ήταν πολύ δύσκολο να περιγράψουμε τι κάναμε. Οι περισσότερες απαντήσεις αφορούσαν συγκεκριμένες εικόνες που μας δημιουργήθηκαν ενώ κάναμε το υλικό. Η περιγραφή που δώσαμε γι αυτό που κάναμε, δεν είχε καμία σχέση με την περιγραφή που έδωσαν οι υπόλοιποι γι αυτό που είδαν.
Όταν το ξανακάναμε, ασυναίσθητα μεταμορφώσαμε το κινητικό μας υλικό ανάλογα με τις περιγραφές που έδωσαν οι άλλοι γι αυτό.

Πανωρέα: Επιστροφή στο πρώτο πείραμα με τους πρώτους αριθμούς!
Κάθε ένας αντιπροσώπευε έναν πρώτο αριθμό : η Μαριάννα τον 3 και η Αγγελική τον 5. Οι αριθμοί στάθηκαν στη σειρά ο ένας δίπλα στον άλλο (2-3-5). Τους ζήτησα να μου σχηματίσουν τον αριθμό 60 (2x2x3x5). Η κίνηση που προέκυψε εξελίχθηκε και εμπλουτίστηκε με συνθήκες (ταχύτητα - επίπεδα - αντίθετες σχέσεις μεταξύ των ατόμων - τονισμό της ιδιαιτερότητας κάθε αριθμού).
Προέκταση άσκησης: Ξεκινάει ο 2 και ο 3 δημιουργώντας τον 24 (=2x2x3). Χρονική και χωρική εξέλιξη. Ύστερα μπαίνει στην σκηνή ο 5 και όλοι μαζί δημιουργούν τον 60 (=2x2x3x5). Κίνηση στην διαγώνιο του χώρου. Ύστερα διαδοχικά σχηματίζουν τους αριθμούς 15 (=3x5), 150 (=2x3x5x5) και 20 (=2x2x5).

Σκοπός πειράματος
Αν και πώς η κίνηση μπορεί να αποδώσει την μοναδική και μαγική ιδιότητα των πρώτων αριθμών να δημιουργούν όλους τους φυσικούς αριθμούς.

Παρατήρηση
Την πρώτη φορά που είχε γίνει το πείραμα αυτό (Νοέμβριος 2009) τα άτομα που αντιπροσώπευαν τους πρώτους αριθμούς είχαν επιλέξει αυθόρμητα να κινούνται στατικά και να μην μετακινούνται στο χώρο। Αντίθετα η Μαριάννα και η Αγγελική κινήθηκαν κατά μήκος και των τριών αξόνων του χώρου.